Hej...

...på er alla,
nu var det länge sen jag skrev ngt. Har haft en skitvecka (igen) med migrän & ont i axlar & armbåge. Lyckats varit på tränarmöte för Njurunda MK & dansat ett pass ändå. Börjat fått känning av att våren står för dörren, vaknar med geggiga ögon & rossliga luftrör. Alltid är det något.

Tittar efter lediga jobb men det finns ju för faan inget....

FINNES; Kvinna 40+, med stor livserfarenhet & glimten i ögat. Lättlärd, social, glad fixare som gillar pappersgöra & hanterar office-paketet. Är vårdutbildad men har många strängar på min lyra. Är kreativ & gillar att organisera. Söker 50% jobb & lönebidrag kan ordnas!



I morgon far jag med en Linedance kryssning till Riga. Jag har sparat & gnetat för att kunna fara men nu har jag nästan dåligt samvete (fast allt nästan är betalt) för att pengarna behövs i hushållet.
Faan ska man inte få unna sig ngt?
Jag kräver inte mkt....

Usch nu slår vi bort de tankarna.
DET SKA BLI SKITKUL!!!!
Ni får veta mer om den trippen till veckan....

"Life isn´t about waiting for the storm to pass...
it´s about learning to dance in the rain."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0