Jag spikar...

Ikväll var det tre timmar dans, svettigt värre, bra flås har man iallafall.
Nu ska jag lägga mig på spikmattan, det är en grej jag kan rekomendera.
Jag ligger mellan 15-30minuter varje kväll, får en värmeökning som är så skön över hela ryggen, blir avslappnad, efter danspassen har jag kryp i vaderna & då brukar jag lägga benen på spikarna en stund & då lugnar det ner sig.


Imorgon ska jag upp i ottan,(kl.04.30)  vi ska till Gävle för Tina ska träffa sin peronliga tränare för ett pass & sedan drar vi vidare till Uppsala för att kika på en annan vovve. Spännande!
En dag i bil alltså, puh... känns motigt då jag får ont i nacken vid långresor...men säg vad jag inte får ont av...

Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0