Länge sen....

...var det som jag skrev ngt nu.
Har spenderat sista april helgen i Ånge på deras crossbana, Tina hade träningsläger.
Jag har travat & gått runt en 2km lång sandbana, haft sand överallt! Det har varit svinkallt & storm. Men Tina är helnöjd med helgen så det är huvudsaken & vi har haft trevligt sällskap med klubbkompisar!

Så tvättmaskinen går varm...

Idag har jag varit hundvakt till syrrans mellanpudel ngr timmar & ska snart åka iväg med tidningar/kartonger odyl för at slänga det. Ska panta & handla, det där vanliga ni vet...
Kvällen blir på crossbanan då det är upptakt för ngr grupper.

Avundas Lena Å som är utomlands i solen....vill ha sol & värme!

Imorgon ska jag dansa igen, Jippi!!! Bara mina vadmuskler håller (de har fått träna i helgen när man går i sand...)
Ska även ha lilla vovven i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0