Min påsk från A till Ö

(Jag är barnsligt förtjust i listor odyl. så denna blir inte den sista ni ser på min blogg)

A lla samlade
B jörkris med fjädrar
C uccé för barnen
D agar av lathet
E tt med universium
F rivecka
G ranne med Lena
H edekungen!
I svatten ur bäcken
J äger & Nyköping
K orvgrillning
L ångfärsturer
M ichellin-klädsel
N ubbe
O rren
P ulkåkning
Q ul
R enar
S värmor om knuten
T radition
U tedass
V åfflor
X tra av allt
Y r
Z ol
Å ka skoter
Ä gg-ande
Ö ppen spis 

Till saken hör att vi i sedan påsken 1986 har åkt till svärfars hemtrakter i Hede, Härjedalen.
HÄRLIGA HÄRJEDALEN!
I år blir det likadant, ska bli skönt. Jag hoppas på sol!


Kommentarer
Postat av: -Nena-

Kul med listor =)



Hoppas att ni får det riktigt bra och mycket sol.

2010-03-31 @ 22:52:14
URL: http://nena.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0