Dans

Idag hade klubben en extra dansdag, självklart var jag på plats.
Vi dansade både gamla & nyare danser. Skitkul!!!

Alltså har ni inte provat linedance så måste ni uppsöka närmaste föreningen & prova. Det är bara så kul.
Vi dansar till allt (nästan), men både modern pop/rock & vals, rumba, nightclub medmera....

Det blev lite extra idag också, vi fick lära oss två nya (för mig); Galway Girls & Alligator Rock.
Är ni intresserade hur de ser ut så sök på titeln & skriv linedance efter på www.youtube.se

Smakar det så kostar det, självklart. Nu går jag som en 90 åring & har ont, är stel & darrig i musklerna.
Jäkla fibro!

Imorgon är det ordinarie danspass på 1 & 1/2 timme, idag blev det tre timmar.
Ni förstår ju att jag älskar det då jag fortsättningsvis plågar min kropp till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0