SM & Tandläkarbesök

I helgen var vi i Eksjö på cross SM. 36 startande i tjejklassen. Större konkurrans än i Finspång.
Banan är en ganska hård grus/jordbana. Fort som faan gick det...
Tina kvalade på 25 plats & i sista chansen gick det inte så bra så slutresultatet blev en 28:e plats.
Hon var putt ett tag men tyckte ändå att hennes körning kändes bra, men hon saknar det lilla extra i sin körning.
Men det är ju som sagt första året hon provar på SM nivå.
Vädret var tropiskt när det gäller värmen & fuktigheten, mkt getingar, åska & blixtrar & dunder. Men annars var det bra. Efterrätten blir ju som vanligt för mig att man känner sig upphängd & nersläppt.
Ont överallt & fibrokoma....







Jag lider utav tandläkarskräck sedan flera år & i helgen började det att mola i överkäken & det eskalerade under gårdagen så i morse ringde jag & fick en akuttid.
Hål i en visdomstand, så den drog han ut. Nu har bedövningen släppt kan jag säga! Usch & fy!

Imorgon har jag läkartid för att F-kassan vill veta min status så intyg ska skrivas...
less på detta nu, vill ha ett jobb!
Men ibland undrar man hur man ska klara ett 50% jobb ens, när man får ont av varje jäkla liten grej man gör...

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0