Historier, Varning...

Det var tre män som diskuterade vems kärring som var mest korkad.
Den ene sa;
-Min kärring är så jävla korkad, hon kom hem med fyra vinterdäck härom dagen & vi har inte ens någon bil!
Den andre sa;
-Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom hem med två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator!
Den tredje sa;
-Min kärring slår allt. Hon är så jävla blåst, när hon & en väninna skulle resa till Kreta en vecka, köpte hon med sig ett paket kondomer, men hon har ju för faan ingen snopp....


En man hade tröttnat på att hans hustru hela tiden frågade om hur hon såg ut.
Att han hade köpt en helkroppsspegel till henne hjälpte inte direkt upp situationen heller.
En dag när hon stod & betraktade sig själv, började hon beklaga sig över att hennes bröst var för små.
Mannen kom då med ett förslag;
-Om du tar lite toalettpapper & gnider det mellan dina bröst en gång om dagen så ska du nog se att dina bröst kommer att bli större.
Villig att pröva vad som helst för sitt utseendes skull, hämtade kvinnan en bit papper & började gnida.
-Hur lång tid tar det här innan det börjar verka? frågade kvinnan.
-Dom kommer att bli större inom ett par år, svarade mannen.
Kvinnan slutade sin behandling & frågade;
-Varför skulle mina bröst bli större efter ett par år bara för att jag gnider toapapper mellan dom?
Mannen rykte på axlarna & log;
-Varför inte? Har det funkat på ditt arsle så funkar det väl på brösten!

Mannen överlevde.
Med hård träning & sjukgymnastik kommer han kanske t.o.m att kunna gå igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0